شرایط و مقررات استفاده از وب سایت 

 

 

  • استفاده از این سایت تابع شرایط و مقرراتی است که در زیر اعلام می شود.
  • لطفاً این شرایط و مقررات را قبل از استفاده از سایت به دقت مطالعه فرمایید.
  • با استفاده، دسترسی یا دانلود مطالب از این وب سایت، عملاً با پذیرش شرایط و مقررات مطرح شده در این اطلاعیه حقوقی موافقت می کنید. این شرایط، تمام بازدیدهایی را که در حال و  آینده از وب سایت به عمل خواهد آمد در بر می گیرد. 
  • در هر زمان ممکن است در این مقررات تجدید نظر شده و بروز شود. شایسته است این صفحه را هرچند وقت یکبار برای اطلاع از تغییرات اعمال شده بازبینی کنید. تقاضا می شود در صورت عدم توافق با شرایط و مقررات، از این وب سایت استفاده نکنید.

تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اكانت آن كاربر حذف خواهد شد و دسترسي وي به سایت قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي ايجاد نماييد. پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت.

تیم اینترنت ما می کوشد اطلاعات مفید، صحیح و بروز در اختیار شما قرار دهد. از این رو، تلاش کرده ایم اطلاعات و مطالب دقیقی در این سایت ارائه کنیم، اما هیچ مسئولیتی برای صحت و کامل بودن آن اطلاعات یا مطالب بر عهده نمی گیریم. در هر زمان مختاریم محتوای هریک از اطلاعات یا مطالب موجود در این وب سایت و یا محصولات شرح داده شده در آن را بدون اطلاع قبلی به کاربران، تغییر دهیم. با این حال هیچ تعهدی برای بروز رسانی اطلاعات یا مطالب وب سایت و در نتیجه تاریخ گذشته بودن آنها، بر عهده نمی گیریم. اطلاعات یا نظرات ارائه شده در بخش تابلوی اعلانات یا سایر تالارهای گفتگو، ضرورتاً نظرات ما نیست. نه ما و نه هیچ یک از مدیران، گردانندگان، پخش کنندگان یا سایر افراد  مرتبط با ما، مسئول یا مشمول هیچ نوع ضرر و زیان (شامل اما نه محدود به خسارات شایع، اصلی یا جزایی)، عیب و نقص، ادعا، یا سایر صدمات یا علل مربوط به یا ناشی از هرگونه اطلاعات ارسال شده به وب سایت نمی باشیم. حق اصلاح این شرایط یا محدودیت های قانونی را در هر زمان برای خود محفوظ می داریم. برای اطمینان از موافقت با شرایط و محدودیت های قانونی که ممکن است بعداً افزوده یا تغییر داده شود، لازم است هر چند وقت یکبار این صفحه را بازبینی کنید. مشروعیت قانونی این اطلاعیه همچنان به قوت خود باقی است مگر اینکه قیود خاصی از آن با اطلاعیه حقوقی دیگری در صفحات خاصی از همین وب سایت، صراحتاً ملغی شده و یا جایگزین شود.